IK KAN NIET INLOGGEN
Gaat er iets mis bij het inloggen? Check dan of je het juiste e-mailadres en wachtwoord hebt gebruikt.
Ben je jouw wachtwoord vergeten? Geen zorgen!
- Klik op Wachtwoord vergeten?
- Vul het e-mailadres in dat je bij inschrijving hebt opgegeven.
- Klik op Bevestigen. Je ontvangt vervolgens een e-mail van Showroomprivé om je wachtwoord opnieuw in te stellen.
- Klik op Ik wijzig mijn wachtwoord. Let op, de link werkt slechts 6 uur en is geschikt voor eenmalig gebruik.
- Vul een nieuw wachtwoord in.
- Klik op Mijn wachtwoord wijzigen.
Ontvang je geen e-mail om je wachtwoord opnieuw in te stellen? Kijk dan even of de e-mail niet bij je ongewenste mails of spam is binnengekomen.
Als je de link niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via het volgende e-mailadres: [email protected]