Date: 25/03/2025
    Welkom bij Showroomprive.com
    We verzoeken je onze algemene verkoopsvoorwaarden (de "AVV") zorgvuldig te
    lezen voordat je gebruikmaakt van de site Showroomprive.nl en de mobiele
    applicatie (de "Site"). Deze Voorwaarden kunnen al naar
    gelang de toepasselijke regelgeving worden gewijzigd.
    
        
            | 
                    Inhoudsopgave
                 
                    -            Artikel   1: Wie zijn wij?
                 
                    -            Artikel 2: Hoe word je lid?
                 
                    -            Artikel 3: Hoe bestel je op onze Site?
                 
                    -            Artikel 4: Welke prijzen hanteren wij?
                 
                    -            Artikel 5: Hoe betaal je je bestelling?
                 
                    -            Artikel 6: Wanneer ontvang je de bestelling?
                 
                    -            Artikel 7: Wat moet je doen als je van
                    gedachten bent   veranderd?
                 
                    -            Artikel 8: Welke garanties bieden wij voor de
                    artikelen?
                 
                    -            Artikel 9: Hoe kun je je
                    Showroomprive-voordelen   gebruiken?
                 
                    -            Artikel 10: Hoe zit het met je
                    persoonsgegevens?
                 
                    -            Artikel 11: Wat gebeurt er als je niet tevreden
                    bent? 
                 
                    -            Artikel   12: Wettelijke vermeldingen
                    
                    
                 | 
    
    Artikel 1 - Wie zijn wij?
    Onze Website wordt gepubliceerd en beheerd door het bedrijf
    Showroomprive.com, SAS met een kapitaal van 104.254.357,35 euro, waarvan de
    maatschappelijke zetel gevestigd is te ZAC de la Montjoie - 1 rue des blés -
    F-93210 La Plaine Saint-Denis, geregistreerd in het handelsregister van
    Bobigny onder nummer 538 811 837, intracommunautair btw-nr. FR72 538 811
    837.
    Voor elk verzoek om informatie kun je rechtstreeks contact opnemen met onze
    klantenservice:
    -          per e-mail op het volgende adres:
    
        [email protected]
    
    -          via het contactformulier dat
    
        hier
    
    beschikbaar is
    Artikel 2 - Hoe word je lid?
    Om lid te worden en toegang te krijgen tot onze private sales, dien je een
    persoonlijk account aan te maken.
    Met je account kun je op elk moment:
    - 
        toegang hebben tot onze private sales;
    
    ·         je persoonlijke gegevens (zoals je betaalmiddelen) raadplegen,
    wijzigen en bijwerken;
    ·         je geplaatste bestellingen volgen;
    ·         je aan- en afmelden voor de nieuwsbrief of je afmelden voor de
    Site door het afmeldingsformulier
    
        hier
    
    in te vullen.
    Er wordt ook gespecificeerd dat onze verkoopevenementen alleen worden
    aangeboden aan privépersonen die op de Site zijn geregistreerd ("Leden") 
    voor persoonlijk gebruik.
    Je bent er verantwoordelijk voor je account en je wachtwoord vertrouwelijk
    te houden en de toegang tot je computer of andere apparatuur te beperken.
    Als zodanig erken je dat je verantwoordelijk bent voor alle activiteiten die
    voortvloeien uit het gebruik van je accounts
    Je stemt ermee in om niet meer dan één account aan te maken en te gebruiken.
    Indien meerdere accounts worden aangemaakt en/of worden gebruikt, behouden
    wij ons het recht voor om de frauduleuze accounts te sluiten en je lopende
    bestellingen te annuleren.
    Artikel 3 - Hoe bestel je op onze Site?
    Om te bestellen op onze Site:
    - 
        Log je in op je persoonlijke account;
    
- 
        Selecteer      je de artikelen van je keuze uit onze private sales;
    
- 
        Zodra je klaar bent met winkelen en je je      winkelmandje hebt
        bevestigd, kies je het bezorgadres en de bezorgoptie      voor je
        bestelling;
    
    4.       Kies vervolgens je betaalmethode, accepteer onze volledige algemene
    verkoopsvoorwaarden en ga door met het veilig betalen van je bestelling. Je
    bestelling is voltooid! Je ontvangt per e-mail een bevestiging van je
    bestelling.
    Houd er rekening mee dat onze acties en prijzen geldig zijn voor de duur van
    de private sale en zolang de voorraad strekt. Het kan gebeuren dat een
    besteld artikel niet langer op voorraad is. Je wordt hierover per e-mail op
    de hoogte gebracht en je krijgt uiterlijk binnen veertien (14) dagen nadat
    je bent geïnformeerd over de onbeschikbaarheid van het artikel het
    overeenkomstige bedrag teruggestort. De terugbetaling vindt plaats via een
    terugboeking via de betaalmethode die is gebruikt tijdens de aankoop
    (waardebon en/of bankpas).
    We behouden ons het recht voor om je bestelling te annuleren om een
    legitieme reden, en in het bijzonder in de volgende gevallen:
    - 
        Indien zich een duidelijke vergissing heeft      voorgedaan ten aanzien
        van het artikel en/of de prijs (bijvoorbeeld als er      duidelijk een
        verkeerde prijs wordt weergegeven en/of wanneer er een fout      is in
        een van de essentiële kenmerken van het artikel);
    
- 
        Indien er onregelmatigheden zijn over de betaling van je bestelling;
    
- 
        Indien      we frauduleus gebruik van onze acties en/of onze
        vrienduitnodigingen      opmerken;
    
- 
        Als we merken      dat er meerdere accounts zijn aangemaakt voor één
        enkel gebruiker/lid      (zie artikel 2).
    
    We behouden ons tevens het recht voor om alle nodige maatregelen te nemen om
    dergelijke onregelmatigheden te stoppen (door bijvoorbeeld het account te
    blokkeren of verwijderen).
    Artikel 4 - Welke prijzen hanteren wij?
    Op basis van de publieke verkoopprijs (vastgestelde of aanbevolen
    verkoopprijs) kun je bepalen hoeveel je echt bespaard. De publieke
    verkoopprijs komt over het algemeen overeen met de aanbevolen verkoopprijs
    van een merk of zijn vertegenwoordiger. Dit wordt steekproefsgewijs
    gecontroleerd. Soms worden de prijzen gebaseerd op de aanbevolen
    verkoopprijs en het verschil met de daadwerkelijke verkoopprijs die we
    tijdens de steekproef hebben waargenomen. Ten slotte komt het voor dat
    sommige artikelen op onze site niet meer te koop zijn bij andere verkopers
    waardoor het moeilijker wordt om deze publieke verkoopprijs te controleren.
    We gebruiken dan de gebruikelijke prijs die door deze verkopers wordt
    gehanteerd voor artikelen van vergelijkbare kwaliteit en samenstelling als
    publieke verkoopprijs.
    De prijzen van onze artikelen zijn aangegeven in euro's inclusief alle
    belastingen (waaronder milieubijdrage). De prijzen zijn exclusief de kosten
    van voorbereiding en verzending die worden aangegeven tijdens de bevestiging
    van je bestelling. Wij verkopen geen belastingvrije artikelen.
    Voor de bezorging binnen een lidstaat van de Europese Unie geldt het
    BTW-tarief dat wordt gehanteerd in deze lidstaat.
    Artikel 5 - Hoe betaalt u uw bestelling?
    5.1 Betalingswijze
    De betaling geschiedt online met een bankpas (iDEAL) of creditcard of via
    Paypal of Klarna. De door ons aanvaarde creditcards zijn Visa, Mastercard en
    American Express.
    Na bevestiging van betaling door onze betalingsdienst wordt je bankrekening,
    creditcard of Paypal-rekening aan het einde van een termijn van maximaal 4
    dagen vanaf de datum van de bestelling gedebiteerd.
    Betaling via PAYPAL
    In het geval van betaling via Paypal wordt het aankoopbedrag automatisch van
    je Paypal
    
    
    rekening afgeschreven.
    KLARNA
    Onze partner Klarna biedt een financieringsoplossing genaamd "Betaal later"
    waarmee je jouw aankopen vanaf € 1,- t/m € 1500,- zonder extra kosten met je
    bankkaart kunt betalen binnen 30 dagen na de bevestiging van je bestelling.
    We nodigen je uit om
    
        hier
    
    de algemene voorwaarden van Klarna's "Later betalen" te lezen en waarvan de
    acceptatie vereist is voor elke inschrijving.
    Houd er rekening mee dat de volgende algemene voorwaarden van Klarna van
    toepassing zijn:
    ·         Dit aanbod is bestemd voor particulieren (meerderjarige personen)
    woonachtig in Nederland, die in het bezit zijn van een geldige debiet- of
    kredietkaart die niet binnenkort vervalt en van wie de financieringsaanvraag
    door Klarna is aanvaard. E-cards en American Express-kaarten worden niet
    geaccepteerd. Klarna behoudt zich echter het recht voor om jouw betaalmiddel
    te weigeren en/of de geautoriseerde bankkaarten te wijzigen. Als jouw
    betaalmethode wordt geweigerd, word je door Klarna op de hoogte gebracht
    voordat je aankoop is voltooid.
    ·         Je betaalt de bestelling rechtstreeks aan Klarna volgens de door
    Klarna verstrekte betalingsinstructies.
    ·         Afhankelijk van de levertijden behoudt Klarna zich het recht voor
    om het bedrag af te schrijven vóór ontvangst van je bestelling. 
    
    5.2 Beveiligde betaling
    Al je aankooptransacties vinden plaats met strikte vertrouwelijkheid en
    gecodeerd door versleuteling met het SSL-protocol. We hebben geen toegang
    tot je bankgegevens en bewaren deze niet op onze servers. Als je wilt,
    kunnen je creditcardgegevens veilig worden opgeslagen door onze financiële
    dienstverlener om te worden gebruikt voor je toekomstige betalingen op de
    Site.
    Om dit te doen, hoef je alleen maar het vakje "Onthoud mijn inloggegevens"
    aan te vinken op het moment van betaling. Je kunt vragen om de verwijdering
    van een bankkaart ofwel rechtstreeks via je account onder "Mijn persoonlijke
    gegevens" en vervolgens "Mijn bankpassen" ofwel per e-mail op het volgende
    adres [email protected].
    We zullen je verzoek doorgeven aan onze financiële dienstverlener.
    5.3 Fraudebestrijding
    We gebruiken verschillende maatregelen in het kader van fraudebestrijding:
    (i)                   Wanneer je op de knop "Bevestigen" klikt bij het
    voltooien van je bestelling, verifieert onze bank de geldigheid van het
    creditcardnummer en of de kaart is geblokeerd. Je bent hierdoor beschermd
    tegen misbruik en fraude.
    (ii)                  Onze Site gebruikt ook het programma 3D Secure dat op
    het moment van de onlinebetaling voorziet in de invoering van een
    activeringscode van de transactie die door je bank wordt gecommuniceerd voor
    de afronding van de aankoop (via een doorverwijzing op de website van je
    bank en via de ontvangst van een sms-bericht of persoonlijke vragen als
    geboortedatum, postcode, etc.).
    (iii)                Ten slotte hebben we fraudebestrijdingsmaatregelen
    geïmplementeerd. We kunnen hierdoor controles uitvoeren om de juistheid van
    je identiteit en woonadres te garanderen. In dit verband hebben onze
    controles betrekking op (i) de informatie die je ons verstrekt, zoals
    achternaam, voornaam, e-mailadres, bezorgadres, etc., evenals het gebruikte
    IP-adres dat voorkomt in de geschiedenis van je bestellingen en transacties,
    (ii) de kenmerken van de betreffende bestelling en ten slotte (iii) de
    gebruikte bankpas (bijv.: land van uitgifte en gedeeltelijke nummers
    doorgegeven door bank- en betalingsinstellingen, uitsluitend bestaande uit
    de eerste zes en de laatste vier cijfers, alsook de vervaldatum). Indien
    nodig kunnen we je vragen om ons per e-mail een kopie van je
    identiteitsbewijs en een bewijs van je woonadres van minder dan drie (3)
    maanden oud te sturen. Deze documenten worden niet langer bewaard dan nodig
    is voor de verificaties.
    We behouden ons het recht voor om de betreffende bestelling te annuleren en
    het account te blokkeren als uit de uitgevoerde controles blijkt dat
    onjuiste gegevens zijn verstrekt of als de gevraagde bewijsstukken niet
    binnen de gestelde termijn worden ontvangen. Je wordt per e-mail op de
    hoogte gebracht van bovenstaande. Als onderdeel van deze behandeling
    herinneren we je eraan dat je alle rechten hebt zoals vermeld in artikel 1-6
    van ons Privacybeleid, dat
    
        hier
    
    beschikbaar is.
    Artikel 6 - Wanneer ontvangt u de bestelling?
    6.1 Waar en hoe kan de bestelling aan je worden bezorgd?
    Wij bezorgen je bestellingen in Nederland bij je thuis of bij afhaalpunten,
    tenzij anders vermeld bij de omschrijving van het artikel.
    
        
            | 
                    Thuisbezorging
                 
                    Bij het   plaatsen van je bestelling kies je voor de
                    'Standaard' of 'Snelle" bezorging.
                 
                    Opmerking:
                 
                    ·           Bestellingen met 'snelle bezorging' Deze
                    bestellingen   worden dan in 3 werkdagen bij je thuis
                    bezorgd, mist voor 11 uur besteld.
                 
                    ·           Om logistieke redenen en veiligheidsredenen
                    kunnen we   niet bezorgen aan adressen van militaire
                    locaties.
                 
                    Het is   mogelijk dat het pakket op initiatief van de
                    postbode aan de buren wordt   bezorgd.
                 
                    Als het   pakketje bij de buren wordt afgeleverd, wordt er
                    een briefje in de brievenbus   van de geadresseerde
                    achtergelaten, zodat de geadresseerde weet waar het
                    pakketje zich bevindt.
                 
                    Voor een   thuisbezorging is er 1 bezorgpoging bij de
                    ontvanger. Dan wordt het pakket   aangemeld. De informatie
                    wordt per e-mail naar de ontvanger gestuurd.
                 
                    Voor een   thuisbezorging is er 1 bezorgpoging bij de
                    ontvanger. Dan wordt het pakket   aangemeld. De informatie
                    wordt per e-mail naar de ontvanger gestuurd.
                 | 
                    Bezorging bij een afhaalpunt
                 
                    Bij het   plaatsen van je bestelling kun je kiezen voor
                    bezorging bij een afhaalpunt.   Door je adres in te voeren,
                    kun je de verschillende afhaalpunten   identificeren die in
                    jouw omgeving beschikbaar zijn.
                 
                    Opmerking:
                 
                    ·           In het geval dat het afhaalpunt van het pakket
                    overbelast of gesloten is, kan het pakket automatisch
                    beschikbaar gesteld   worden op een afhaalpunt in de buurt,
                    afhankelijk van de beschikbaarheid
                 
                    ·           Je beschikt over 5 dagen om je pakket op te
                    halen bij je   afhaalpunt.
                 | 
    
    We vestigen je aandacht op de volgende punten:
    -          In sommige gevallen is het mogelijk dat we meerdere keren
    bezorgen (met name indien je bestellingen uit verschillende sales hebt
    uitgevoerd). In dit geval word je steeds geïnformeerd.
    -          De bezorgtermijnen zijn indicatief en kunnen variëren afhankelijk
    van de sale. Ze worden je doorgegeven op het moment van de bevestiging van
    je bestelling. Deze bezorgtermijnen worden herhaald in de bevestigingsmail
    van je bestelling en bij je persoonlijke gegevens ("Mijn account" en
    vervolgens "Mijn bestellingen").
    -          In geval van retournering van het pakket omdat het pakket niet
    kon worden bezorgd, word je automatisch per e-mail op de hoogte gesteld.
    Indien we niets van je vernemen binnen 48 uur na ontvangst van deze e-mail,
    behouden wij ons het recht voor om je bestelling te annuleren.
    6.2 Wat zijn de bezorgkosten?
    Het bedrag van de bezorgkosten voor je bestelling wordt weergegeven bij het
    kiezen van je bezorgoptie. De bezorgkosten voor thuisbezorging of bij het
    afhaalpunt worden je voorgesteld, zodat je je keuze met volledige kennis van
    zaken kunt maken!
    Opmerking: je hebt de mogelijkheid om artikelen uit verschillende sales te
    bestellen en deze in hetzelfde winkelmandje te plaatsen. Voor de artikelen
    van elk van deze sales gelden echter afzonderlijke bezorgkosten.
    
        6.3 Wat te doen bij afwezigheid, te late bezorging of niet-conforme
        bezorging?
    
    In geval van afwezigheid of vertraging van de bezorging, nodigen wij je uit
    om onze velgestelde vragen te raadplegen
    
        hier
    
    + niet-conforme bezorging
    
        hier
    
    .
    Wij vestigen de aandacht op het feit dat je in geval van niet-levering
    beschikt over een termijn van 30 dagen vanaf de aangekondigde of geschatte
    leveringsdatum om onze klantendienst te verwittigen, zodat deze een
    onderzoek kan instellen bij onze vervoerder. Hiertoe behoudt
    Showroomprive.com zich het recht voor om je te vragen bewijsstukken (bijv.
    ondertekende beëdigde verklaring, etc.) op te sturen die nodig zijn voor het
    instellen van het genoemde onderzoek. Na de bovenvermelde termijn van 30
    dagen wordt je bestelling als geleverd beschouwd en is geen betwisting over
    het gebrek aan levering meer mogelijk.
    
        Artikel 7 - Wat moet je doen als je van gedachten bent veranderd?
    
    Ben je van gedachten veranderd? Komt je artikel niet overeen met je
    verwachtingen?
    Je beschikt over een termijn van veertien (14) kalenderdagen om je
    herroepingsrecht uit te oefenen vanaf de datum van ontvangst van artikelen.
    Het is ook mogelijk om je bestelling te annuleren voordat deze wordt
    bezorgd, op voorwaarde dat de bestelling nog niet "in behandeling" is.
    7.1 Hoe kun je een artikel retourneren?
    1.       Ga naar je 'Mijn account' en naar het tabblad "Mijn bestellingen"
    en klik op "Een artikel retourneren";
    2.       Selecteer de artikelen die je wilt retourneren en de reden voor
    retourzending en bevestig;
    3.       Print je retourbon (bestaande uit een formulier en een
    retourbewijs) en het voorgefrankeerde etiket als je deze wijze voor
    retournering hebt gekozen;
    4.       Bereid je pakket voor door de artikelen in hun originele verpakking
    of, bij gebrek daaraan, in een geschikte verpakking te verpakken (zie
    hieronder hoe je je artikel moet verpakken), het retourformulier toe te
    voegen en de retourbon op het pakket te plakken (de bon mag niet op het
    artikel worden aangebracht).
    5.       Breng ten slotte je pakket naar het postkantoor of afhaalpunt,
    afhankelijk van de gekozen bezorgoptie, en zorg ervoor dat het naar het
    volgende adres wordt gestuurd:
    Return Your Parcel
    C/O Showroomprive.com
    B2C Europe (Netherlands) BV
    Damsluisweg 40
    1332 ED ALMERE
    6.       Zodra de retouraanvraag is geregistreerd, dien je het artikel
    binnen maximaal veertien (14) kalenderdagen te retourneren.
    Als je geabonneerd bent op een dienst op onze Site en indien je daar op je
    uitdrukkelijke verzoek gebruik van maakt voorafgaand aan het verstrijken van
    de herroepingstermijn, kun je nog steeds gebruikmaken van je
    herroepingsrecht. We behouden echter het bedrag dat overeenkomt met de
    gebruikte dienst tot het moment waarop je beslist je herroepingsrecht uit te
    oefenen.
    7.2 Hoe verpakt je het artikel om het aan ons te retourneren?
    Het is belangrijk dat de artikelen die je naar ons terugstuurt op de juiste
    manier worden verpakt zodat ze tijdens het transport niet worden beschadigd.
    Om dit te doen, dien je deze goed te beschermen, bij voorkeur in hun
    originele verpakking.
    De artikelen mogen niet zijn gebruikt en mogen geen tekenen vertonen van een
    gebruik dat langer duurt dan nodig is voor het passen of uitproberen ervan.
    Ze moeten compleet zijn, vergezeld gaan van alle eventuele toebehoren,
    onbeschadigd zijn en schoon zijn.
    Pakketten waarvan we de afzender (achternaam, voornaam, adres, bestelnummer)
    niet kunnen identificeren, kunnen niet worden geretourneerd.
    7.3 Wat bedragen de retourkosten? 
    In geval van de uitoefening van het herroepingsrecht zijn de kosten van
    retournering voor je eigen rekening.
    7.4 Uitzonderingen op het herroepingsrecht
    Je kunt je herroepingsrecht niet uitoefenen voor:
    -          diensten volledig uitgevoerd vóór het einde van de
    herroepingstermijn en waarvan de uitvoering is begonnen na je uitdrukkelijke
    toestemming en je uitdrukkelijke afstand van het herroepingsrecht;
    -          artikelen of diensten waarvan de prijs onderhevig is aan
    schommelingen van de tarieven op de financiële markt buiten de macht van de
    handelaar die zich kunnen voordoen tijdens de herroepingstermijn;
    -          artikelen gemaakt volgens de specificaties van de consument of
    die duidelijk zijn gepersonaliseerd;
    -          artikelen die snel kunnen bederven of verouderen (bijv. voedsel
    of vloeistoffen);
    -          artikelen waarvan de verzegeling na levering door de consument is
    verbroken en die niet kunnen worden geretourneerd uit hygiënische
    overwegingen en om gezondheidsredenen;
    -          artikelen die nadat ze zijn bezorgd door hun aard onlosmakelijk
    zijn vermengd met andere artikelen;
    -          audio- of video-opnamen of computersoftware waarvan de
    verzegeling door de consument is verbroken (d.w.z. wanneer de
    blisterverpakking is geopend, is verwijderd of is gescheurd, zoals voor cd's
    en dvd's);
    -          kranten, periodieke publicaties en tijdschriften, met
    uitzondering van abonnementscontracten voor deze publicaties;
    -          accommodatiediensten, anders dan residentiële accommodatie,
    goederenvervoersdiensten, autoverhuur, catering of vrijetijdsbesteding die
    moeten worden verleend op een bepaalde datum of over een bepaalde periode;
    -          digitale inhoud die niet is verstrekt op een fysiek medium
    waarvan de uitvoering is begonnen na uitdrukkelijke voorafgaande instemming
    van de consument, die uitdrukkelijk afstand doet van zijn herroepingsrecht.
    
    7.5 Wanneer ontvang je de terugbetaling?
    Uitoefening van het herroepingsrecht leidt ertoe dat bedragen uiterlijk
    veertien (14) dagen na ontvangst van het pakket worden teruggestort. Deze
    termijn kan worden verlengd tot de dag van ontvangst van je pakket in het
    geval je geen bewijs van verzending van je artikelen kunt opgeven.
    De terugbetaling geschiedt via een terugboeking (bankoverschrijving en/of
    waardebon). We betalen echter geen extra kosten terug als je specifiek een
    duurdere methode hebt gekozen dan de standaard bezorgingsoptie die op onze
    Site wordt aangeboden.
    
        Artikel 8 - Welke garanties bieden wij voor de artikelen?
    
    Al onze producten vallen onder de wettelijke garantie, dat wil zeggen de
    garantie van conformiteit en de garantie tegen verborgen gebreken. Sommige
    genieten ook een commerciële garantie van de leverancier, die de voorwaarden
    bepaalt.
    8.1 Wettelijke garanties 
    Als retailer zijn wij verantwoordelijk voor de non-conformiteit van de
    producten die wij verkopen. De wettelijke garantie is van toepassing wanneer
    uw product defect is, bijvoorbeeld als het niet normaal functioneert of niet
    voldoet aan de gegeven beschrijving. De garantie tegen verborgen gebreken
    dekt u wanneer uw artikel een verborgen gebrek heeft: dat is een gebrek dat
    op het moment van de verkoop niet zichtbaar is en dat het artikel ongeschikt
    maakt voor gebruik of dat de gebruikscapaciteit aanzienlijk vermindert.
    -          beschikken over een termijn van twee (2) jaar vanaf de
    kennisgeving van het gebrek;
    -          kan kiezen tussen reparatie of vervanging van het artikel
    afhankelijk van beschikbaarheid.
    De wettelijke garantie van conformiteit geldt onafhankelijk van enige
    commerciële garantie.
    8.2 Commerciële garanties
    In sommige gevallen kan u een commerciële garantie worden aangeboden door de
    leveranciers met wie wij samenwerken. Indien dit het geval is, wordt u
    hiervan op de hoogte gesteld in de productbeschrijvingen van de betreffende
    artikelen en op de factuur. Als u het niet zeker weet, kunt u ook contact
    opnemen met onze klantenservice om na te gaan of uw product onder een
    commerciële garantie valt.
    8.3 Hoe kan ik gebruik maken van mijn garanties?
    Als je van een van de garanties gebruik wilt maken, vul je het formulier in
    het gedeelte 'FAQ garantie' in door
    
        hier
    
    te klikken of, indien nodig, door contact met ons op te nemen op het
    volgende adres:
    
        [email protected]
    
    . Vergeet niet om het nummer van je bestelling op te geven en een foto van
    het defecte artikel toe te voegen.
    Je ontvangt dan een voorgefrankeerd etiket om op de verpakking te plakken om
    je niet-conforme artikel te retourneren. Bij aankomst van het door jou
    geretourneerde artikel, wordt de niet-conformiteit door onze teams
    gecontroleerd. In het geval van een valse aangifte wordt een eenmalig bedrag
    van € 6.99  afgetrokken van je terugbetaling. Neem in geval van
    niet-conforme uitzonderlijke artikelen contact op met onze klantendienst.
    8.4 Uitsluitingen 
    Artikelen die u heeft aangepast, gerepareerd, ingebouwd of toegevoegd,
    artikelen waarvan de gebreken zichtbaar waren op het moment van aankoop en
    artikelen die tijdens het transport of door misbruik zijn beschadigd, vallen
    niet onder de garantie.
    Artikel 9 - Hoe kan je je voordelen gebruiken?
    Om je te bedanken voor je loyaliteit biedt Showroomprive je talloze
    voordelen! Het kan voorkomen dat je per e-mail een leuke verrassing ontvangt
    of dat er voordelen op de Site worden aangeboden.
    Je kunt al deze voordelen en hun gebruiksvoorwaarden bekijken bij Mijn
    account in de rubriek "Mijn voordelen".
    Geniet ook van onze vrienduitnodigingen! Aarzel niet om onze private sales
    met je vrienden te delen. Ga voor meer informatie naar onze helppagina's
    
        hier
    
    , raadpleeg de rubriek "Mijn account" en vervolgens "«mijn vrienden» en
    verdien voordelen".
    Opmerking: de waardebonnen uit vrienduitnodigingen zijn betaalmiddelen.
    Wanneer je gebruikmaakt van je herroepingsrecht, zal de bijbehorende
    terugbetaling daarom plaatsvinden door middel van een terugboeking, dat wil
    zeggen van hetzelfde bedrag (als de voorwaarden van deze waardebon er echter
    in voorzien dat dit kan worden terugbetaald).
    De werkwijze betreffende terugbetalingen voor bestellingen met een waardebon
    kan
    
        hier
    
    geraadpleegd worden.
    Artikel 10 - Hoe zit het met je persoonsgegevens?
    Als je de Site bezoekt, kunnen je gegevens worden onderworpen aan
    automatische verwerking. Voor meer informatie hierover verwijzen wij je naar
    ons "Privacybeleid en het beleid over de bescherming van de persoonlijke
    levenssfeer - Cookies"
    
        Artikel 11 - Wat gebeurt er als je niet tevreden bent?
    
    Onze
    
        a
    
    lgemene verkoopsvoorwaarden zijn onderworpen aan de Nederlandse wetgeving.
    Elke bestelling is onderworpen aan de algemene verkoopsvoorwaarden die van
    kracht zijn op de dag van de bestelling. In geval van betwisting nodigen wij
    je uit om contact met ons op te nemen om samen een minnelijke schikking te
    vinden:
    -          Per e-mail op [email protected]
    De Europese Commissie biedt je ook een platform voor geschillenbeslechting
    dat toegankelijk is op het volgende adres:
    
        http://ec.europa.eu/consumers/odr/
    
    .
    Ingeval er geen minnelijke schikking wordt gevonden, zijn de Franse
    rechtbanken bevoegd.
    Artikel 12 - Wettelijke vermeldingen
    Showroomprive.com is geregistreerd als verzekeringsagent bij ORIAS
    (www.orias.fr) onder registratienummer 16003180.
    De directeur van de publicatie is Thierry Petit.
    Webhosting: Microsoft France SAS - 39 quai du Président
    Roosevelt, 92130 Issy les Moulineaux, France