Date: 25/03/2025
Welkom bij Showroomprive.com
We verzoeken je onze algemene verkoopsvoorwaarden (de "AVV") zorgvuldig te
lezen voordat je gebruikmaakt van de site Showroomprive.nl en de mobiele
applicatie (de "Site"). Deze Voorwaarden kunnen al naar
gelang de toepasselijke regelgeving worden gewijzigd.
Inhoudsopgave
- Artikel 1: Wie zijn wij?
- Artikel 2: Hoe word je lid?
- Artikel 3: Hoe bestel je op onze Site?
- Artikel 4: Welke prijzen hanteren wij?
- Artikel 5: Hoe betaal je je bestelling?
- Artikel 6: Wanneer ontvang je de bestelling?
- Artikel 7: Wat moet je doen als je van
gedachten bent veranderd?
- Artikel 8: Welke garanties bieden wij voor de
artikelen?
- Artikel 9: Hoe kun je je
Showroomprive-voordelen gebruiken?
- Artikel 10: Hoe zit het met je
persoonsgegevens?
- Artikel 11: Wat gebeurt er als je niet
tevreden bent?
- Artikel 12: Wettelijke vermeldingen
|
Artikel 1 - Wie zijn wij?
Onze Website wordt gepubliceerd en beheerd door het bedrijf
Showroomprive.com, SAS met een kapitaal van 104.254.357,35 euro, waarvan de
maatschappelijke zetel gevestigd is te ZAC de la Montjoie - 1 rue des blés
- F-93210 La Plaine Saint-Denis, geregistreerd in het handelsregister van
Bobigny onder nummer 538 811 837, intracommunautair btw-nr. FR72 538 811
837.
Voor elk verzoek om informatie kun je rechtstreeks contact opnemen met onze
klantenservice:
- per e-mail op het volgende adres:
[email protected]
- via het contactformulier dat
hier
beschikbaar is
Artikel 2 - Hoe word je lid?
Om lid te worden en toegang te krijgen tot onze private sales, dien je een
persoonlijk account aan te maken.
Met je account kun je op elk moment:
-
toegang hebben tot onze private sales;
· je persoonlijke gegevens (zoals je betaalmiddelen) raadplegen,
wijzigen en bijwerken;
· je geplaatste bestellingen volgen;
· je aan- en afmelden voor de nieuwsbrief of je afmelden voor de
Site door het afmeldingsformulier
hier
in te vullen.
Er wordt ook gespecificeerd dat onze verkoopevenementen alleen worden
aangeboden aan privépersonen die op de Site zijn geregistreerd ("Leden")
voor persoonlijk gebruik.
Je bent er verantwoordelijk voor je account en je wachtwoord vertrouwelijk
te houden en de toegang tot je computer of andere apparatuur te beperken.
Als zodanig erken je dat je verantwoordelijk bent voor alle activiteiten
die voortvloeien uit het gebruik van je accounts
Je stemt ermee in om niet meer dan één account aan te maken en te
gebruiken. Indien meerdere accounts worden aangemaakt en/of worden
gebruikt, behouden wij ons het recht voor om de frauduleuze accounts te
sluiten en je lopende bestellingen te annuleren.
Artikel 3 - Hoe bestel je op onze Site?
Om te bestellen op onze Site:
-
Log je in op je persoonlijke account;
-
Selecteer je de artikelen van je keuze uit onze private sales;
-
Zodra je klaar bent met winkelen en je je winkelmandje hebt
bevestigd, kies je het bezorgadres en de bezorgoptie voor je
bestelling;
4. Kies vervolgens je betaalmethode, accepteer onze volledige
algemene verkoopsvoorwaarden en ga door met het veilig betalen van je
bestelling. Je bestelling is voltooid! Je ontvangt per e-mail een
bevestiging van je bestelling.
Houd er rekening mee dat onze acties en prijzen geldig zijn voor de duur
van de private sale en zolang de voorraad strekt. Het kan gebeuren dat een
besteld artikel niet langer op voorraad is. Je wordt hierover per e-mail op
de hoogte gebracht en je krijgt uiterlijk binnen veertien (14) dagen nadat
je bent geïnformeerd over de onbeschikbaarheid van het artikel het
overeenkomstige bedrag teruggestort. De terugbetaling vindt plaats via een
terugboeking via de betaalmethode die is gebruikt tijdens de aankoop
(waardebon en/of bankpas).
We behouden ons het recht voor om je bestelling te annuleren om een
legitieme reden, en in het bijzonder in de volgende gevallen:
-
Indien zich een duidelijke vergissing heeft voorgedaan ten aanzien
van het artikel en/of de prijs (bijvoorbeeld als er duidelijk een
verkeerde prijs wordt weergegeven en/of wanneer er een fout is in
een van de essentiële kenmerken van het artikel);
-
Indien er onregelmatigheden zijn over de betaling van je bestelling;
-
Indien we frauduleus gebruik van onze acties en/of onze
vrienduitnodigingen opmerken;
-
Als we merken dat er meerdere accounts zijn aangemaakt voor één
enkel gebruiker/lid (zie artikel 2).
We behouden ons tevens het recht voor om alle nodige maatregelen te nemen
om dergelijke onregelmatigheden te stoppen (door bijvoorbeeld het account
te blokkeren of verwijderen).
Artikel 4 - Welke prijzen hanteren wij?
Op basis van de publieke verkoopprijs (vastgestelde of aanbevolen
verkoopprijs) kun je bepalen hoeveel je echt bespaard. De publieke
verkoopprijs komt over het algemeen overeen met de aanbevolen verkoopprijs
van een merk of zijn vertegenwoordiger. Dit wordt steekproefsgewijs
gecontroleerd. Soms worden de prijzen gebaseerd op de aanbevolen
verkoopprijs en het verschil met de daadwerkelijke verkoopprijs die we
tijdens de steekproef hebben waargenomen. Ten slotte komt het voor dat
sommige artikelen op onze site niet meer te koop zijn bij andere verkopers
waardoor het moeilijker wordt om deze publieke verkoopprijs te
controleren. We gebruiken dan de gebruikelijke prijs die door deze verkopers
wordt gehanteerd voor artikelen van vergelijkbare kwaliteit en samenstelling
als publieke verkoopprijs.
De prijzen van onze artikelen zijn aangegeven in euro's inclusief alle
belastingen (waaronder milieubijdrage). De prijzen zijn exclusief de kosten
van voorbereiding en verzending die worden aangegeven tijdens de
bevestiging van je bestelling. Wij verkopen geen belastingvrije artikelen.
Voor de bezorging binnen een lidstaat van de Europese Unie geldt het
BTW-tarief dat wordt gehanteerd in deze lidstaat.
Artikel 5 - Hoe betaalt u uw bestelling?
5.1 Betalingswijze
De betaling geschiedt online met een bankpas (iDEAL) of creditcard of via
Paypal of Klarna. De door ons aanvaarde creditcards zijn Visa, Mastercard
en American Express.
Na bevestiging van betaling door onze betalingsdienst wordt je
bankrekening, creditcard of Paypal-rekening aan het einde van een termijn
van maximaal 4 dagen vanaf de datum van de bestelling gedebiteerd.
Betaling via PAYPAL
In het geval van betaling via Paypal wordt het aankoopbedrag automatisch
van je Paypal
rekening afgeschreven.
KLARNA
Onze partner Klarna biedt een financieringsoplossing genaamd "Betaal later"
waarmee je jouw aankopen vanaf € 1,- t/m € 1500,- zonder extra kosten met
je bankkaart kunt betalen binnen 30 dagen na de bevestiging van je
bestelling.
We nodigen je uit om
hier
de algemene voorwaarden van Klarna's "Later betalen" te lezen en waarvan de
acceptatie vereist is voor elke inschrijving.
Houd er rekening mee dat de volgende algemene voorwaarden van Klarna van
toepassing zijn:
· Dit aanbod is bestemd voor particulieren (meerderjarige
personen) woonachtig in Nederland, die in het bezit zijn van een geldige
debiet- of kredietkaart die niet binnenkort vervalt en van wie de
financieringsaanvraag door Klarna is aanvaard. E-cards en American
Express-kaarten worden niet geaccepteerd. Klarna behoudt zich echter het
recht voor om jouw betaalmiddel te weigeren en/of de geautoriseerde
bankkaarten te wijzigen. Als jouw betaalmethode wordt geweigerd, word je
door Klarna op de hoogte gebracht voordat je aankoop is voltooid.
· Je betaalt de bestelling rechtstreeks aan Klarna volgens de door
Klarna verstrekte betalingsinstructies.
· Afhankelijk van de levertijden behoudt Klarna zich het recht
voor om het bedrag af te schrijven vóór ontvangst van je bestelling.
5.2 Beveiligde betaling
Al je aankooptransacties vinden plaats met strikte vertrouwelijkheid en
gecodeerd door versleuteling met het SSL-protocol. We hebben geen toegang
tot je bankgegevens en bewaren deze niet op onze servers. Als je wilt,
kunnen je creditcardgegevens veilig worden opgeslagen door onze financiële
dienstverlener om te worden gebruikt voor je toekomstige betalingen op de
Site.
Om dit te doen, hoef je alleen maar het vakje "Onthoud mijn inloggegevens"
aan te vinken op het moment van betaling. Je kunt vragen om de verwijdering
van een bankkaart ofwel rechtstreeks via je account onder "Mijn
persoonlijke gegevens" en vervolgens "Mijn bankpassen" ofwel per e-mail op
het volgende adres [email protected].
We zullen je verzoek doorgeven aan onze financiële dienstverlener.
5.3 Fraudebestrijding
We gebruiken verschillende maatregelen in het kader van fraudebestrijding:
(i) Wanneer je op de knop "Bevestigen" klikt bij het
voltooien van je bestelling, verifieert onze bank de geldigheid van het
creditcardnummer en of de kaart is geblokeerd. Je bent hierdoor beschermd
tegen misbruik en fraude.
(ii) Onze Site gebruikt ook het programma 3D Secure dat op
het moment van de onlinebetaling voorziet in de invoering van een
activeringscode van de transactie die door je bank wordt gecommuniceerd
voor de afronding van de aankoop (via een doorverwijzing op de website van
je bank en via de ontvangst van een sms-bericht of persoonlijke vragen als
geboortedatum, postcode, etc.).
(iii) Ten slotte hebben we fraudebestrijdingsmaatregelen
geïmplementeerd. We kunnen hierdoor controles uitvoeren om de juistheid van
je identiteit en woonadres te garanderen. In dit verband hebben onze
controles betrekking op (i) de informatie die je ons verstrekt, zoals
achternaam, voornaam, e-mailadres, bezorgadres, etc., evenals het gebruikte
IP-adres dat voorkomt in de geschiedenis van je bestellingen en
transacties, (ii) de kenmerken van de betreffende bestelling en ten slotte
(iii) de gebruikte bankpas (bijv.: land van uitgifte en gedeeltelijke
nummers doorgegeven door bank- en betalingsinstellingen, uitsluitend
bestaande uit de eerste zes en de laatste vier cijfers, alsook de
vervaldatum). Indien nodig kunnen we je vragen om ons per e-mail een kopie
van je identiteitsbewijs en een bewijs van je woonadres van minder dan drie
(3) maanden oud te sturen. Deze documenten worden niet langer bewaard dan
nodig is voor de verificaties.
We behouden ons het recht voor om de betreffende bestelling te annuleren en
het account te blokkeren als uit de uitgevoerde controles blijkt dat
onjuiste gegevens zijn verstrekt of als de gevraagde bewijsstukken niet
binnen de gestelde termijn worden ontvangen. Je wordt per e-mail op de
hoogte gebracht van bovenstaande. Als onderdeel van deze behandeling
herinneren we je eraan dat je alle rechten hebt zoals vermeld in artikel
1-6 van ons Privacybeleid, dat
hier
beschikbaar is.
Artikel 6 - Wanneer ontvangt u de bestelling?
6.1 Waar en hoe kan de bestelling aan je worden bezorgd?
Wij bezorgen je bestellingen in Nederland bij je thuis of bij afhaalpunten,
tenzij anders vermeld bij de omschrijving van het artikel.
Thuisbezorging
Bij het plaatsen van je bestelling kies je voor de
'Standaard' of 'Snelle" bezorging.
Opmerking:
· Bestellingen met 'snelle bezorging' Deze
bestellingen worden dan in 3 werkdagen bij je thuis
bezorgd, mist voor 11 uur besteld.
· Om logistieke redenen en veiligheidsredenen
kunnen we niet bezorgen aan adressen van militaire
locaties.
Het is mogelijk dat het pakket op initiatief van de
postbode aan de buren wordt bezorgd.
Als het pakketje bij de buren wordt afgeleverd, wordt er
een briefje in de brievenbus van de geadresseerde
achtergelaten, zodat de geadresseerde weet waar het
pakketje zich bevindt.
Voor een thuisbezorging is er 1 bezorgpoging bij de
ontvanger. Dan wordt het pakket aangemeld. De informatie
wordt per e-mail naar de ontvanger gestuurd.
Voor een thuisbezorging is er 1 bezorgpoging bij de
ontvanger. Dan wordt het pakket aangemeld. De informatie
wordt per e-mail naar de ontvanger gestuurd.
|
Bezorging bij een afhaalpunt
Bij het plaatsen van je bestelling kun je kiezen voor
bezorging bij een afhaalpunt. Door je adres in te voeren,
kun je de verschillende afhaalpunten identificeren die in
jouw omgeving beschikbaar zijn.
Opmerking:
· In het geval dat het afhaalpunt van het pakket
overbelast of gesloten is, kan het pakket automatisch
beschikbaar gesteld worden op een afhaalpunt in de buurt,
afhankelijk van de beschikbaarheid
· Je beschikt over 5 dagen om je pakket op te
halen bij je afhaalpunt.
|
We vestigen je aandacht op de volgende punten:
- In sommige gevallen is het mogelijk dat we meerdere keren
bezorgen (met name indien je bestellingen uit verschillende sales hebt
uitgevoerd). In dit geval word je steeds geïnformeerd.
- De bezorgtermijnen zijn indicatief en kunnen variëren
afhankelijk van de sale. Ze worden je doorgegeven op het moment van de
bevestiging van je bestelling. Deze bezorgtermijnen worden herhaald in de
bevestigingsmail van je bestelling en bij je persoonlijke gegevens ("Mijn
account" en vervolgens "Mijn bestellingen").
- In geval van retournering van het pakket omdat het pakket niet
kon worden bezorgd, word je automatisch per e-mail op de hoogte gesteld.
Indien we niets van je vernemen binnen 48 uur na ontvangst van deze e-mail,
behouden wij ons het recht voor om je bestelling te annuleren.
6.2 Wat zijn de bezorgkosten?
Het bedrag van de bezorgkosten voor je bestelling wordt weergegeven bij het
kiezen van je bezorgoptie. De bezorgkosten voor thuisbezorging of bij het
afhaalpunt worden je voorgesteld, zodat je je keuze met volledige kennis
van zaken kunt maken!
Opmerking: je hebt de mogelijkheid om artikelen uit verschillende sales te
bestellen en deze in hetzelfde winkelmandje te plaatsen. Voor de artikelen
van elk van deze sales gelden echter afzonderlijke bezorgkosten.
6.3 Wat te doen bij afwezigheid, te late bezorging of niet-conforme
bezorging?
In geval van afwezigheid of vertraging van de bezorging, nodigen wij je uit
om onze velgestelde vragen te raadplegen
hier
+ niet-conforme bezorging
hier
.
Wij vestigen de aandacht op het feit dat je in geval van niet-levering
beschikt over een termijn van 30 dagen vanaf de aangekondigde of geschatte
leveringsdatum om onze klantendienst te verwittigen, zodat deze een
onderzoek kan instellen bij onze vervoerder. Hiertoe behoudt
Showroomprive.com zich het recht voor om je te vragen bewijsstukken (bijv.
ondertekende beëdigde verklaring, etc.) op te sturen die nodig zijn voor het
instellen van het genoemde onderzoek. Na de bovenvermelde termijn van 30
dagen wordt je bestelling als geleverd beschouwd en is geen betwisting over
het gebrek aan levering meer mogelijk.
Artikel 7 - Wat moet je doen als je van gedachten bent veranderd?
Ben je van gedachten veranderd? Komt je artikel niet overeen met je
verwachtingen?
Je beschikt over een termijn van veertien (14) kalenderdagen om je
herroepingsrecht uit te oefenen vanaf de datum van ontvangst van artikelen.
Het is ook mogelijk om je bestelling te annuleren voordat deze wordt
bezorgd, op voorwaarde dat de bestelling nog niet "in behandeling" is.
7.1 Hoe kun je een artikel retourneren?
1. Ga naar je 'Mijn account' en naar het tabblad "Mijn bestellingen"
en klik op "Een artikel retourneren";
2. Selecteer de artikelen die je wilt retourneren en de reden voor
retourzending en bevestig;
3. Print je retourbon (bestaande uit een formulier en een
retourbewijs) en het voorgefrankeerde etiket als je deze wijze voor
retournering hebt gekozen;
4. Bereid je pakket voor door de artikelen in hun originele
verpakking of, bij gebrek daaraan, in een geschikte verpakking te verpakken
(zie hieronder hoe je je artikel moet verpakken), het retourformulier toe te
voegen en de retourbon op het pakket te plakken (de bon mag niet op het
artikel worden aangebracht).
5. Breng ten slotte je pakket naar het postkantoor of afhaalpunt,
afhankelijk van de gekozen bezorgoptie, en zorg ervoor dat het naar het
volgende adres wordt gestuurd:
Return Your Parcel
C/O Showroomprive.com
B2C Europe (Netherlands) BV
Damsluisweg 40
1332 ED ALMERE
6. Zodra de retouraanvraag is geregistreerd, dien je het artikel
binnen maximaal veertien (14) kalenderdagen te retourneren.
Als je geabonneerd bent op een dienst op onze Site en indien je daar op je
uitdrukkelijke verzoek gebruik van maakt voorafgaand aan het verstrijken
van de herroepingstermijn, kun je nog steeds gebruikmaken van je
herroepingsrecht. We behouden echter het bedrag dat overeenkomt met de
gebruikte dienst tot het moment waarop je beslist je herroepingsrecht uit
te oefenen.
7.2 Hoe verpakt je het artikel om het aan ons te retourneren?
Het is belangrijk dat de artikelen die je naar ons terugstuurt op de juiste
manier worden verpakt zodat ze tijdens het transport niet worden
beschadigd. Om dit te doen, dien je deze goed te beschermen, bij voorkeur
in hun originele verpakking.
De artikelen mogen niet zijn gebruikt en mogen geen tekenen vertonen van
een gebruik dat langer duurt dan nodig is voor het passen of uitproberen
ervan. Ze moeten compleet zijn, vergezeld gaan van alle eventuele
toebehoren, onbeschadigd zijn en schoon zijn.
Pakketten waarvan we de afzender (achternaam, voornaam, adres,
bestelnummer) niet kunnen identificeren, kunnen niet worden geretourneerd.
7.3 Wat bedragen de retourkosten?
In geval van de uitoefening van het herroepingsrecht zijn de kosten van
retournering voor je eigen rekening.
7.4 Uitzonderingen op het herroepingsrecht
Je kunt je herroepingsrecht niet uitoefenen voor:
- diensten volledig uitgevoerd vóór het einde van de
herroepingstermijn en waarvan de uitvoering is begonnen na je uitdrukkelijke
toestemming en je uitdrukkelijke afstand van het herroepingsrecht;
- artikelen of diensten waarvan de prijs onderhevig is aan
schommelingen van de tarieven op de financiële markt buiten de macht van de
handelaar die zich kunnen voordoen tijdens de herroepingstermijn;
- artikelen gemaakt volgens de specificaties van de consument of
die duidelijk zijn gepersonaliseerd;
- artikelen die snel kunnen bederven of verouderen (bijv. voedsel
of vloeistoffen);
- artikelen waarvan de verzegeling na levering door de consument
is verbroken en die niet kunnen worden geretourneerd uit hygiënische
overwegingen en om gezondheidsredenen;
- artikelen die nadat ze zijn bezorgd door hun aard onlosmakelijk
zijn vermengd met andere artikelen;
- audio- of video-opnamen of computersoftware waarvan de
verzegeling door de consument is verbroken (d.w.z. wanneer de
blisterverpakking is geopend, is verwijderd of is gescheurd, zoals voor
cd's en dvd's);
- kranten, periodieke publicaties en tijdschriften, met
uitzondering van abonnementscontracten voor deze publicaties;
- accommodatiediensten, anders dan residentiële accommodatie,
goederenvervoersdiensten, autoverhuur, catering of vrijetijdsbesteding die
moeten worden verleend op een bepaalde datum of over een bepaalde periode;
- digitale inhoud die niet is verstrekt op een fysiek medium
waarvan de uitvoering is begonnen na uitdrukkelijke voorafgaande instemming
van de consument, die uitdrukkelijk afstand doet van zijn herroepingsrecht.
7.5 Wanneer ontvang je de terugbetaling?
Uitoefening van het herroepingsrecht leidt ertoe dat bedragen uiterlijk
veertien (14) dagen na ontvangst van het pakket worden teruggestort. Deze
termijn kan worden verlengd tot de dag van ontvangst van je pakket in het
geval je geen bewijs van verzending van je artikelen kunt opgeven.
De terugbetaling geschiedt via een terugboeking (bankoverschrijving en/of
waardebon). We betalen echter geen extra kosten terug als je specifiek een
duurdere methode hebt gekozen dan de standaard bezorgingsoptie die op onze
Site wordt aangeboden.
Artikel 8 - Welke garanties bieden wij voor de artikelen?
Al onze producten vallen onder de wettelijke garantie, dat wil zeggen de
garantie van conformiteit en de garantie tegen verborgen gebreken. Sommige
genieten ook een commerciële garantie van de leverancier, die de
voorwaarden bepaalt.
8.1 Wettelijke garanties
Als retailer zijn wij verantwoordelijk voor de non-conformiteit van de
producten die wij verkopen. De wettelijke garantie is van toepassing
wanneer uw product defect is, bijvoorbeeld als het niet normaal
functioneert of niet voldoet aan de gegeven beschrijving. De garantie tegen
verborgen gebreken dekt u wanneer uw artikel een verborgen gebrek heeft:
dat is een gebrek dat op het moment van de verkoop niet zichtbaar is en dat
het artikel ongeschikt maakt voor gebruik of dat de gebruikscapaciteit
aanzienlijk vermindert.
- beschikken over een termijn van twee (2) jaar vanaf de
kennisgeving van het gebrek;
- kan kiezen tussen reparatie of vervanging van het artikel
afhankelijk van beschikbaarheid.
De wettelijke garantie van conformiteit geldt onafhankelijk van enige
commerciële garantie.
8.2 Commerciële garanties
In sommige gevallen kan u een commerciële garantie worden aangeboden door
de leveranciers met wie wij samenwerken. Indien dit het geval is, wordt u
hiervan op de hoogte gesteld in de productbeschrijvingen van de betreffende
artikelen en op de factuur. Als u het niet zeker weet, kunt u ook contact
opnemen met onze klantenservice om na te gaan of uw product onder een
commerciële garantie valt.
8.3 Hoe kan ik gebruik maken van mijn garanties?
Als je van een van de garanties gebruik wilt maken, vul je het formulier in
het gedeelte 'FAQ garantie' in door
hier
te klikken of, indien nodig, door contact met ons op te nemen op het
volgende adres:
[email protected]
. Vergeet niet om het nummer van je bestelling op te geven en een foto van
het defecte artikel toe te voegen.
Je ontvangt dan een voorgefrankeerd etiket om op de verpakking te plakken
om je niet-conforme artikel te retourneren. Bij aankomst van het door jou
geretourneerde artikel, wordt de niet-conformiteit door onze teams
gecontroleerd. In het geval van een valse aangifte wordt een eenmalig
bedrag van € 6.50 afgetrokken van je terugbetaling. Neem in geval van
niet-conforme uitzonderlijke artikelen contact op met onze klantendienst.
8.4 Uitsluitingen
Artikelen die u heeft aangepast, gerepareerd, ingebouwd of toegevoegd,
artikelen waarvan de gebreken zichtbaar waren op het moment van aankoop en
artikelen die tijdens het transport of door misbruik zijn beschadigd,
vallen niet onder de garantie.
Artikel 9 - Hoe kan je je voordelen gebruiken?
Om je te bedanken voor je loyaliteit biedt Showroomprive je talloze
voordelen! Het kan voorkomen dat je per e-mail een leuke verrassing
ontvangt of dat er voordelen op de Site worden aangeboden.
Je kunt al deze voordelen en hun gebruiksvoorwaarden bekijken bij Mijn
account in de rubriek "Mijn voordelen".
Geniet ook van onze vrienduitnodigingen! Aarzel niet om onze private sales
met je vrienden te delen. Ga voor meer informatie naar onze helppagina's
hier
, raadpleeg de rubriek "Mijn account" en vervolgens "«mijn vrienden» en
verdien voordelen".
Opmerking: de waardebonnen uit vrienduitnodigingen zijn betaalmiddelen.
Wanneer je gebruikmaakt van je herroepingsrecht, zal de bijbehorende
terugbetaling daarom plaatsvinden door middel van een terugboeking, dat wil
zeggen van hetzelfde bedrag (als de voorwaarden van deze waardebon er
echter in voorzien dat dit kan worden terugbetaald).
De werkwijze betreffende terugbetalingen voor bestellingen met een
waardebon kan
hier
geraadpleegd worden.
Artikel 10 - Hoe zit het met je persoonsgegevens?
Als je de Site bezoekt, kunnen je gegevens worden onderworpen aan
automatische verwerking. Voor meer informatie hierover verwijzen wij je
naar ons "Privacybeleid en het beleid over de bescherming van de
persoonlijke levenssfeer - Cookies"
Artikel 11 - Wat gebeurt er als je niet tevreden bent?
Onze
a
lgemene verkoopsvoorwaarden zijn onderworpen aan de Nederlandse wetgeving.
Elke bestelling is onderworpen aan de algemene verkoopsvoorwaarden die van
kracht zijn op de dag van de bestelling. In geval van betwisting nodigen
wij je uit om contact met ons op te nemen om samen een minnelijke schikking
te vinden:
- Per e-mail op [email protected]
De Europese Commissie biedt je ook een platform voor geschillenbeslechting
dat toegankelijk is op het volgende adres:
http://ec.europa.eu/consumers/odr/
.
Ingeval er geen minnelijke schikking wordt gevonden, zijn de Franse
rechtbanken bevoegd.
Artikel 12 - Wettelijke vermeldingen
Showroomprive.com is geregistreerd als verzekeringsagent bij ORIAS
(www.orias.fr) onder registratienummer 16003180.
De directeur van de publicatie is Thierry Petit.
Webhosting: Microsoft France SAS - 39 quai du Président
Roosevelt, 92130 Issy les Moulineaux, France